BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 23, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

Salam..Selamat Hari Raya semua..sempena hari raya ni saya nak mohon maaf kepada semua jika ada kesilapan yang xdisengajakan, tersalah bicara, terkasar bahasa, tersalah paham, tersalah maklumat, tersinggungkan perasaan, terguris hati, dan ape2 kesalahan lagi...yang baik itu dari Allah dan yang buruk itu dari saya sendiri...semoga kita semua bergembira di hari yang mulia ini...sekarang ni dah raya ke-4 kan...mesti dapat dwet raya byk kan..aku pon xketinggalan dapat dwet raya walaupon dah besar dh..hehe..ala yang bagi pon ahli keluarga sendiri juga...abuya, abg man, abg ed dan adik ipar aku...hehe..raya ni semua ahli keluargaku ada berkumpul kecuali abg ed, isteri dan anaknya...dorg raya umah kak fairuz dulu..bergilir2 la..raya tahun lepas dah blah sini, raya tahun ni belah sana plak la..cam 2 la bila dh berkahwin kn..petang raya ke2 baru dia beraya dgn kami..mlm 2 juga abg man balik plak kl..sebabnya dia kena bertugas raya ke3...sekejap je rasanya kan..hukhuk..kuih raya sempat la kami buat 3 jenis ja...yang lain kuih tunjuk je..hehe..xsempat la..baju raya pon sempat jahit sepasang je..sepasang lagi xsempat jahit, simpan la dulu...malam raya aku ngn abg man tolong ummi balut ketupat...raya 1st, aku xp mana pon..duk umah je layan tetamu...raya ke-2 baru kluar raya ngn kawan2 f6 dulu..raya ke-3 pon keluar beraya ngn kawan2 masa f5 dulu..emm rindu juga kat dorg lama xjumpa kan..tapi xsemua kawan yang dapat jumpa, dorang balik kg la...insyaAllah klu ada jodoh, jumpa la 2..rindunyaaaa terutama kepada my bezfriend..nurun najwa khalid...hey wa, lupa jue dah ke?..hehe..xpe nanti kita jumpa ea...ok la selamat hari raya maaf zahir batin...

ketika beraya di umah faherni..aku ngn saadiah..


0 comments: