BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 8, 2012

Kami Blogger Utagha.


salam..emm yg warna merah 2 la bendera negeri aku..negeri kedah darul aman..asalnya aku ni berasal dari perak tp dibesarkan di kedah..dari tadika hgga universiti belajar di kedah ja..cuma klu cuti2 sek aku dihantar ke kg nenek aku di pahang..skali-skala ja kot..tp bez la jga kat kedah ni..pemandangannya cantik dgan kehijauan sawah padi dan gunung ganang yg tersergam indah..tersangatlah indah kampungku ini.. eh ape sbnarnya aku nk citer ni??ok kembali kepda tjuk..'Kami Blogger Utagha'..sbnarnya aku baru tahu kewujudan blogger2 utara ni dari sahabat aku yg bg link blog GKSB..senior dia la..so aku tgk la...aku baca jgala post2 dia..mnarik jga..n then aku pon nk la joint blogger2 utara ni..emm mcam aktif ja kan..sesuai la dgan aku..hehe..apa2 pown aku ucap terima kasihla kat shbatku (gadis sorban) yg memperkenalkan kt aku tntg blogger2 ni...klu ampa nk joint pon bley..tp ampa mesti blogger dari utara je la ye...klu nk thu lebih lanjut bkakla link ni..cik GKSB





ni la kg aku..cantikan pemandangannya!!hehe




0 comments: