BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 10, 2011

Reunion F6 pada Raya Aidiladha

Kelmarin, 9 November 2011, Rabu- aku g reunion di Bowling centre, Park Evenue..kami pergi pada jam 3p.m..xramai yg datg..semua berkumpul di rumah aku dahulu..pas2 kami bertolak dengan 2 biji kereta..moto tinggal di rumah aku...setiap kumpulan 4 org..kami main 2 pusingan..1pusingan aku berkump dgn mah, bimo dan pred..kami lawan dgan kump jan, wani, grah dan black..pada pusingan pertama kump aku memenangi game ni..aku jga merupakan peserta kedua mata tertinggi..wah!cm xcaya je..hehe..first tima aku main kan, bley tggi plak..jan peserta pertama yg tertggi..dia dpat memotong mata aku pada balingan terakhir..haha..pusingan kedua kump aku kalah la..aku grup ngn bimo, mah, dan grah..aduh!byak msuk lgkang la..hahaha..janji aku hepy!hehe..lpas abiz permaianan aku balik umah terus..dorg plak g pantai..aku xikut sbab dh janji ngn cik pah nk g pasar malam..kami jmpa p.cik dan husnan anknya..p.cik blanja aku makan ais kacang..yurmm sdapnya!pas2 aku beli blaus, t-shirt dan sluar..abis dwet aku rm50..pdan mka aku!haha..cik pah beli tudung dan baju untuk husnan dan hafiz..cik pah, p.cik dan nenek datang umah aku kelmarin..dorg datang dari pahang..emm ok la,nk wat asgment plak..ok daaa..

eton,wani, dan aku.






first time main bowling..(jgn ketawa ea..:')



pusingan first..

pusingn pertama..


pusingan kedua..grup aku kalah la plak..:(


0 comments: