BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 17, 2011

Family Day Kelab Keusahawanan

14 Oct 2011, ari jumaat lpas, kelab keusahawanan UUM mengadakan family day di padang memanah uum..aku  jadi biro aktiviti..ajk bawah aku seramai 8 org..peserta yg terlibat terdiri dari bdak2 sem 1..emm junior kmi la..yg daftarnya seramai 118 org..tp yg datg xsmpay 100 org pown..ktaorg wat 9 kump ja..1 kump 9 org..bella jd pengarah projek..aku g pdg berjalan kaki dgn fizah, fina dan farah..kmi smpay dh pukul 7.30pg..bila dh sampay, tiba2 aku teringat file aku tertinggal..huh!aku pown pergila blik semula...tp nek keta plak..nsib baik hanif n adib ada..tumpg dorg la..hanif jd biro logistik..dia nk g cari kerusi..hahaha..acara bermula pada pukul 9 pg..adib,biro protokol jd mc..lpas bcaan doa, ucapan alu-aluan oleh leturer n pgarah,,bru permainan dimulakan..hanya prof habsyah ja yg hadir..letrer yg lain ada komitmen yg lain..emm aku soh farah handelkan utk aku..aku dh buatkan tentatif permainan..farah cuma bgi penerangan ja kt peserta..aku buat 10 acara tuk dorg..antaranya getah straw, tiup tepung, belon air, makan kacang guna straw, isi air dalam botol guna span, teka perisa, teka org dan tali panjang..meriah juga la..pnat aku memberi tunjuk ajar kat dorg ni..huhu..abiz sema acara jam 1ptg..kmi bergambar ramai2 dgn leturer dan ajk family day..lpas2 kmi makn nasi goreng..lpas makan terus balik..sblum balik sempat lagi dorg knakan aku dgan tpung..abis tdg ngn bju aku ptih..ish2 nakal btol!huhu..hanif anta aku dan bdk2 tm blik..yela kami bawa baldi banyak td tuk acara isi air dalam botol..huhuhu..sampai2 blik,aku sapu sampah n mop lantai plak..kmas2 sket blik..lpas mandi n solat bru aku tido..hah pnat sgt kn!ape2 pown memg bez la!tahniah kpda sema ajk family day kkk uum..cayalah!!


ucapan aluan-aluan oleh leturer..puan habsyah.

para pelajar sedang warming-up

farah..wakil biro aktiviti yg bgi arahan.

acara getah straw..

ajk juga turut terlibat..


acaraisi botol guna span basah..

ajk yg sedang mengawasi peserta..

para ajk sedang berbincang sebelum acara diteruskan..

acara tiup tepung..hehe

ni lah akibatnya xreti berbedak..hehehe..


juara bg acara pusing gelung...

siap boleh menari2 lagi..haha

ajk sedang membuat demo bg acara teka siapa..

ajk dan peserta sedang berkenalan bg acara teka siapa..

acara teka perisa..uwekkk..hihihik..

acara tali panjang..abis semua tali kasut dibuka..huhu



pengarah pogram dan leturer sedang bersantap..yummy!


penyampaian hadiah..

ajk makanan menyediakan minuman utk peserta

ajk2 program family day kelab keushawanan..tahniah!!









0 comments: