BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 1, 2011

Sweet Memory

Pagi tadi aku g alor star ngn aty naik bas..aku nk hantar aty ja..bkan nk g shoppng pown..hehe..sampai sahab perdana, family aty datang ambik dia nek keta..mak,k.fina,putri dan boy..emm bila dorg dh blik,bru aku g naik bas..mak aty sempat bagi buah tangan kt aku..jeruk pelam dan ceri serta buah pelam jga...smpai2 trus mkan buah pelam...sdapnya mengecah rmai2..member2 aku la dtg tumpg sekaki..hehehe...bila aty dh balik,rasa rindu la plak kt dia..bla dia ada kat sini,kmi slalu pergi mna2 bersama2..malam rabu lpas,uum ada wat perasmian pesta konvo..aku terlibat dgan pembarisan wakil dpp tm..wah bez la!!aty pown ikut..dia excited bila dpat tgk band hujan wat persembahan dpan mata..siap rakam lagi..hehe..hepy ja bla tgk dia hepy..hehe..ptg kelmarin plak kami naik basikal sma2..ronda2 dlam uum ja...g kandang rusa dan dewan DMAS..memg bez la naik basikal!!lma xnaik..hehe..lpas 2 aku kna jga  grai kelab keusahawanan..mlam plak, aku bawa aty g karnival mahabbah kat dpan masjid...balik 2 kmi naik bas trus g pesta konvo kt pdg palapes..hehehe..kmi ronda2 ja...sempat tgok konsert In-Team..kmi jga bergambar dgan kumpulan In-Team dan Firdaus..ketua kumpulan Firdaus 2, pengetua dpp aku..so, sng la..hehe...kmi jga bersuka ria pergi funfair...beznya dpat naik kotak yg berpusing 2..hehehe...first time naik memg cam 2..haha...balik kmi mkan aiskrim...balik kmi jalan berpimpinan tgn smbil bergurau senda..mcam kembar pown ada..hehehe...hepynya!!!wah kenangan manis ini akan aku kenang sampai bila2...adk, kak rindu la..muah3...:)


puncak vistar!!





dalam bas nk g cluz!

hai adk!bca ape 2?hehehe..

di kandang rusa!

berbasikal di padang golf!

di dewan besar MAS

bersama kump hijjaz!

naik funfaire!

brsama kump firdaus!!bju hitam 2, pengetua dpp aku..

tggu bas nk g alor setar, hantar aty balik..


adk, dtg lagi ya!!jgn lpa kak di sini...:)


0 comments: